S2011 skrev 2011-04-04 11:50:58 följande:
Crap.
Nån som råkar ha en skopa motivation till övers?
Kanske känns bättre om man sätter sig och glor på klänningen en stund?
Nån som förresten tänkt tårta på annan botten än vanlig botten? Kan det funka med en botten som är typ kladdkakig/brownie?
Vet precis hur din dag är! Jag hade en likadan i förraveckan! Allt jag gjorde blev helt fel. Saker jag skulle ha med mig glömde jag mm.. Man önskar man aldrig gått ur sängen de dagarna!!
Hoppas den snart blir bättre!!
Skumboll skrev 2011-04-04 12:03:53 följande:
Fick tillbaka provsvar för sonen idag. Lite blandade känslor men de hittade ingen kromosomavvikelse. Nu tänker ni att jag borde vara skitglad - det är jag väl på sätt och vis men det känns verkligen helt värdelöst att inte ha en orsak till alla problem. Vi har kommit till något stadie där det inte spelar någon roll vad han lider av, bara vi vet vad det är. Blä blä blä.
Skönt att det inte var ngn kromosomavvikelse på ett sätt. Jag kan bara försöka tänka mig in i er situation och förstå att ni hellre vet vad han lider av än att inte veta alls. Ovisshet är aldrig en trevlig situation att vara i.. *styrke kramar*
HALLÅE?!
Börja snacka kladdkaka när en annan sitter här och försöker läsa extremt tråkiga vetenskapliga artiklar! Hur juste är det då?! Jag har diskat, funderar på att städa + att jag nu börjar överväga att baka! Allt på grund av att ni nämner smaskiga kladdkakor!! Jag har inte tid till något av det!!!! Jag MÅSTE plugga....
Har länge försökt med systemet att titta in här som motvation och belöning. Det är bara det att belöningen kommer så väldigt fort... Jag hinner ju knappt läsa två meningar i artiklen innan jag kikar in
.... Hmmm kanske jag, min hjärna och min kropp borde ta ett snack med varann....
Dessutom GI:ar jag ju! Det funkar inte heller med kladdkaka! Buu!