Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Jag fick hem min klänning igår och den var alldeles för stor!! Dock bättre det än för liten. Men det vart lite utav en besvikelse då jag trodde att den skulle vara formsydd efter mig!
Jag fick hem min klänning igår och den var alldeles för stor!! Dock bättre det än för liten. Men det vart lite utav en besvikelse då jag trodde att den skulle vara formsydd efter mig!
Jag ska se om jag kan fixa fram någon bild! Det är både snörning och dragkjedja , men har redan dragit åt max!
I Övrigt tycker jag väl att det såg bra ut, förutom lite skrymklig men det ska ju inte vara helt slät heller så det kanske hinner hänga ut sig.. men å andra sidan .. 894 kr?! Man får vad men betalar för passar ju kanske in i detta.. suck.
Hej igen...
Skrev tidigare om min klänning som jag beställt på ebay! Den var alldeles förstor och hängde bara längst med benen. En total katastrof då. Nu har jag äntligen fått hem en underkjol med 3 ringar. Vips, så började klänningen att leva! Nu byggs volymen ut och det börjar kännas som en bröllopsklänning.
Det som återstår är att försöka sy in den och sy till den så att det sitter rätt på mig.
Dock tycker jag att den känns lite tråkig, det är lite pärlor på själva kjolen men skulle vilja ha den lite mer dekorerad upptill. Vad tror ni om att göra det?