Inlägg från: Wintercandles |Visa alla inlägg
  • Wintercandles

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Miceme skrev 2011-04-05 14:25:43 följande:

BILDBOMB!
    Idag var det kul att hämta posten lådan var överfull, favorgodis, shaperbyxor, lite boxar, rostvålar, dotterns skor och magnetörhängen. Och min bolero som jag blev sååååå nöjd med mjuk och skön spets, kommer nog bli fint när man dansar och trumpetärmarna rör sig fint.
    Lägg märke till spetskanten på shaperbyxorna, de har verkligen försökt att hotta upp dem en aning

Vart beställde du byxorna? Funderar själv på att köpa såna, dom var ju fina om man jämför med dom där hemska som finns.
  • Wintercandles
    Miceme skrev 2011-04-05 15:29:11 följande:
    Grattis vad kul! Alltblir ju lite mer på riktigt när man fått datumet.
    Kan du inte ringa och prata med vigselförättaren? Bara lite allmänt om vigseln för att känna av stämningen?
    Jag var vittne på ett samkönat bröllop eller de ingick partnerskap som det hette då.
    den vigselförrättaren var definitivt obekväm med hela situationen ceremonin var så opersonlig, efter så frågade hon mig och det andra vittnet om det var våran tur nästa gång, precis som att edt var självklart att vi var homosexuella allihop sedan tog hon 300 i bensinpengar och gick. Detta var en ganska lien stad och hennes andra samkönade par hon vigde.
    Brukar man inte få träffa sin präst/vigselförrättare innan ceremonin. Då kan ni ju känna av hur han/hon känner inför er situation. Inte roligt om det känns konstlat eller underligt. Ni ska ju trivas också, det är er dag :)
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!