Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Darling Daisy
Beställt 25 mars, leverans kring 16 maj (landy bridal):
Junibruden
Beställd 26 jan, bör vara färdig v 15 (Milly Bridal):
Jennifaer
Beställd 25 mars, leverans ca 5 maj (lightinthebox):
Sessan67
Beställde 3 apr, leveransdatum oklart (mylovebridal):
Skumboll
Klänning 1 + slöja beställdes 30 jan. Andra klänningen beställd 19 feb. Leverans beräknad slutet apr-början maj. (milly bridal):
Miceme
Klänning 1 beställd 17 feb, levererad 23 mars (landy bridal). Klänning 2 beställd 24 mars, leverans beräknad slutet april (milanoo), klänning 3 (de två högra bilderna) beställd 4 apr, leverans beräknas 9 maj (milanoo):
Sommarbrud
Sommarbrud
Vänstra klänningen beställd 24 mars, beräknad leverans slutet av maj (landy bridal). Högra klänningen beställd 24 feb, skulle kommit början april (milanoo):
Tigerlily
Beställd 20 feb, leverans beräknas nu i dagarna, 6 veckor lev tid (myweddingdressforless =milly):
MrsBrud
Beställd början jan, skulle levererats slutet feb. Kommer mitten apr (milly):
S2011
Beställde 3 mars, levererades 30 mars (wholesale-weddingdress):
Awarwen
Beställde 18 mars, leverans beräknas 8 april (wholesale-weddingdress):
Aylas
Beställd 28 feb, leverans beräknad slutet april (milly):
1700tal
Klänning 1 beställt okt, levererad jan. Klänning 2 (sidenklänning med tyll längst ner) beställd 27 jan, beräknad leverans mitten/slutet apr. Klänning 3 (volangklänningen) beställd 22 febr, beräknad leverans slutet april. Klänning 4 beställd 3 mars, beräknad leverans mitten april. (samtliga från milly):
Visar sidenklänningen (nedan) som testklänning istället eftersom den inte längre har mkt gemensamt med ursprungsklänningen.
Jag håller på vela lite fram och tillbaka då jag ändå har lite svårt att släppa spets... Och det blir inte heller enklare när man ser era fina klänningar Så jag suger på karamellen ett tag till....
Hoppas det går bra för er andra i övriga planeringen. Här står allt lite stilla men jag har iaf fixat vigselring (nu ska den bara förminskas och graveras) och frisör så någonting händer ju iaf om än det inte riktigt känns som så.
Måste också ta tag i barnen kläder och börja leta lite efter tänkbara kläder. Svårast är till lillkillen, vart hittar man fina kläder till en då blivande två åring?!