• tesso77

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Tjingeling på er flickor! Får man va med å leka Tungan ute?  Är ny på denna sida då min sambo sen 11 år (äntligen) friade för några veckor sedan, så nu planeras det för bröllop....
    Ser att många av er tänker beställa klänningar från Kina så jag tänkte passa på och fråga lite om era beställningar. Har själv hittat en klänning från Shoppingdream http://www.shopindream.com/A-line-square-strapless-taffeta-long-white-bridal-gowns/6161.html men blev lite fundersam på måttet "Hollow to Hem" . Vad fasiken är det??!!Foten i munnen

• tesso77
    Solig Tackar för hjälpen! Nu har vi (maken-to be och jag) mättat, måttat och slutligen beställt klänningenFörvånad galet, jag ve,t eftersom bröllopet inte ska ske förräns 19 maj NÄSTA år!! Men jag föll för klänningen, och priset! Skulle den inte passa så får jag lägga ut den på försäljningCool
  • tesso77

Hur gör man när man kopierar bilder så som ni gör? Är ju inte så bra på det här med datorerFoten i munnen

• tesso77

Tjihooo det funkade, f-n va bra jag är trots att klockan bara är 6 på mogonenSkrattande

• tesso77

Vad tycker ni? Är den för enkel? Det är typ ensån här jag "drömt" om senaste 2 veckorna Tyst sen frieriet!
    I ryggen är det knyte hela vägen....

• tesso77
    Solig Det var kärlek vid första ögonkastet! Jag ska lägga upp en bild på ryggen på den oxå....
    Hahaha...ja kanske detta inte är den enda klänningen man beställer till bröllopet, man vet ju aldrig vad man dras in i denna tråden Obestämd 
  • tesso77

Ja, det ska verkligen bli spännande å prova klänningen när den kommer! Det blir dryyyga veckor Tungan ute och ännu drygare till den stora dagen Solig

Har ni förresten barn som ska vara brudnäbbar? Vi har två barn, min sambo och jag, så dom ska givetvis vara näbbar. Men jag funderar på vad den då 5 årige sonen ska ha på sig, finbyxor, skjorta och väst? Eller ska han ha kavaj?? Vet inte om jag tycker det "klär" små-pojkar direkt Obestämd
    Vår flicka som är 7 år är det inte lika stora bekymmer med, finns ju mängder av fina näbbklänningar, och känner jag henne rätt så blir det mycket tyll, volanger och fluff Glad Hon hade passat ganska bra in i den här tråden Solig

• tesso77

Tjingeling brudar Skrattande Nu måste ni hjälpa mig lite! Mailar fram å tillbaka med "min" Silvia som har hand om ordern av min klänning. Hon undrar nu om jag vill ha grå-färgade pärlor på livet av klänningen, eller om jag vill ha nån annan färg eller diamanter eller strass (typ). Åhhh jag blir nu alldeles förvirrad om vad jag vill ha!!!!Skrikandes
    Så, snälla ge mig lite åsikter!! Jag lägger in bilderna igen.

Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!