Inlägg från: SnuttisSessan |Visa alla inlägg
  • SnuttisSessan

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Hejsan, jag är helt ny i denna tråd och undrar vad ni tycker om denna klänning och vilken kinasida ni tycker att jag ska köpa den ifrån, jag vill kunna lägga till axelband på den och få den till ett bra pris måttsydd så vilken skulle ni rekommendera ? (Ps, passar denna klänningstyp en som är mullig ?)
  • SnuttisSessan
    Miceme skrev 2011-04-11 17:27:29 följande:
    Det finns nog fler som kan sy efter bilder men dessa två är dem jag har sett och hört slutresultatet av
    Milanoo har klänningen och till väldigt bra pris, kanske man man be om lite mer tyg där och själv sy på axelband. Är det någon som beställt från milanoo ?
  • SnuttisSessan
    Miceme skrev 2011-04-11 19:35:27 följande:
    Jag har beställt från milanoo men jag har inte fått någon klänning än så jag vågar inte säga hur dem är riktigt än.
    Du kan höra med dem på deras chat
    Hur lång är deras leveranstid då ?
  • SnuttisSessan

Hejsan, här kommer en fråga! =)

Var kan jag få en BOLERO uppsydd efter egna bilder, dvs göra ändringar utan problem?
    Gärna billig också så klart =)

• SnuttisSessan
    Miceme skrev 2011-04-20 08:48:54 följande:
    Nej jag tycker inte att det blir för mycket, tror att den vore riktigt snygg.
    Sommarbrud skrev 2011-04-20 08:36:31 följande:
    Ja den är lik originalet, men jag har inte provat den ännu. Längtar så mkt till fluff fluff så denna klänning kommer lite i skuggan. Men den är välsydd o jättefin i färgen så det känns ju bra :) Men i helgen kommer bilder på mig i den så ska vi se...
    Kul! Och spännande med bilderna
    Humlan66 skrev 2011-04-20 08:44:33 följande:
    junibrud-jättefin klänning =)

Godmorgon alla

Mitt öga är lite bättre idag , bara nu inte det andra ska börja iställer.Brukar ju vara så, men jag ska ha i en dutt salva i det friska ögat IFALL en basselusk har hittat dit

Ja en bolero skulle jag vil hitta billigt med snuttissessasn- så hojta gärna
    Vad letar du efter för bolero?
    En svart bolero med 3 kvarts armar som går ganska långt ner på ryggen för att dölja min bh och klänningen som slutar under bh:n. Jag funderar på en kortare kavaj men en bolero hade ju varit roligare. Men det måste gå att få den lite längre i ryggen . . .
  • SnuttisSessan

Jag vill ha en täckande bolero, inte i spets mer i siden elelr nått sånt, förslag?
    Svart och som går ner lite längre än vanliga boleros =)

• SnuttisSessan

Tack för länkarna till ebay ska kolla mer i kväll =)

• SnuttisSessan
    Pinkgrape skrev 2011-04-20 22:08:15 följande:
    Jaha ja, nu blidde det många kina-klänningar här :P Jag och mina två underbara tärnor har kommit överens om att det blir klänningar därifrån till dom också :)

Det blir denna, fast med svart band i midjan och utan blomma.

355kr och gratis frakt, det är den värd, hoppas jag :P

augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
    Jättefin klänning =)
    Var beställer du den ?
  • SnuttisSessan
    Pinkgrape skrev 2011-04-20 22:54:35 följande:
    Samma som min andra brudklänning, dhgate.com, säljare springbreeze :)
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
    http://www.dhgate.com/bridal-duchess-satin-bolero-jacket-wedding/p-ff8080812f2de347012f348ee27141d1.html

Hittade denna av säljaren du angav.
    Jag är lite dålig på engelska jag vill beställa den i storlek 20 men hur skriver jag att jag vill att den ska vara lite längre där bak ?
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!