• Silvernatt

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Jag har haft superdepp hela dagen för att klänningen jag beställde från dressale.com bara dröjer och dröjer och dröjer.. De har skjutit upp leveransen 4 ggr nu så nu har jag gett upp och bett min bank försöka ta tillbaka betalningen. Andra har tydligen råkat ut för samma seghet.

Att kolla i butiker här i Göteborg där jag bor visade sig rätt fruktlöst för allt var så dyrt och så var det tveksamt om jag ens skulle hinna få klänningen i tid eftersom jag ska gifta mig i Augusti och det är ju baaara 3.5 månad dit. Jösses.

Så det är dags för plan B och jag tänkte kolla om Milly eller Landybridal är vettiga, de har fått överlag goda omdömen här på sajten ser jag. Har mailat båda och frågat om den här klänningen och hur jäkla snabbt de kan få hit den. :)

Så himla tjusig tycker jag!
    www.landybridal.com/lb2821-p6111.aspx

Annars funderar jag på denna också:
    www.landybridal.com/off-the-shoulder-satin-bridal-gown-style-lb1197-p935.aspx

Och denna var den jag beställt från dressale.com men fortf inte har fått.. Men jag väljer nog en annan, är ändå lite bekymrad över den öppna ryggen och hur man ska styra upp sina behag då.. :P
    bit.ly/acohn1

Vill gärna ha något litet över axlarna så man inte är helt bar.. 

Säg gärna till om ni har handlat från www.landybridal.com/ eller millybridal.com/ och hur det gick!

Sign. en besviken blivande brud. :P

Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!