Darling Daisy skrev 2011-04-08 10:05:36 följande:
Oups, vad har Landy gjort?
De har flyttat fram datumet för min klänning om och om igen..
Igår skrev de att de skulle leta fram trackingnumret från att den blev skickad i måndags -
"Men oj! Den skickades aldrig i måndags!" Det finns inget trackingnummer ännu!
Den skulle varit färdig för att skickas den
21:e mars. Men då skulle den skickas i slutet på den veckan istället, sedan va det början på nästa, slutet på denna och nu lovar de att den ska skickas idag. Men för ett par dagar sedan skrev de att den skulle skickas då, så nu vågar jag inte hoppas på dem mer!
Jag blir så trött!
Skrev till dem för ett bra tag sedan att om de inte klarade att göra den i tid så ville jag veta det så jag kunde avbryta beställningen och hitta en klänning någon annanstans. Men då skulle det inte vara några som helst problem.
Jag angav 16:e april som wedding date när de undrade, vilket innebär att jag så vitt de vet skulle gifta mig nästa helg. ca 5 dagars leveranstid på det gör att jag troligtvis inte skulle fått den i tid alls.
Egentligen är jag inte arg på att det tagit längre tid än väntat, utan på att de lovar om och om igen att den ska vara klar att skickas eller till och med har skickats, när den uppenbarligen inte är färdig!
Varför säger de bara inte som det är!?! Fy fasen vad dåligt man hade mått om det hade varit kortare tid till bröllopet!
BESTÄLL ERA KLÄNNINGAR I GOD TID TJEJER! ! !
50 dagar till bröllopet och jag har fortfarande ingen klänning..