Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Min klänning från Landy kommer om ca 1h30 min.. Jag tror jag spricker av förväntan =) Är alldeles bubblig...
Min klänning från Landy kommer om ca 1h30 min.. Jag tror jag spricker av förväntan =) Är alldeles bubblig...
Dhl kom med min klänning idag till jobbet. Kl 16:45 försökte jag få upp den packerade, välinslagna paket. Hjärtat bultade snabbt. Tänkte kom igen nu, snälla låt klänningen vara fantastisk...
Och så såg jag färgen... Klänningen var ut o in.. Men vilken BESVIKELSE =( Den är ju inte ens i närheten av bilden... PANIK.. bara 2 månader kvar... Vart så ledsen.. Stressa hem o provade den. Den var för stor vid bysten.. rymdes ju 4 bröst där inne säkert. Längden var ok.. Sen kom alla tårar.. En sak är säkert, Landy kan inte det där med spets.. Det är ju helt sjukt.. Har mailat till dem..
Bilder kommer så snabbt jag hinner fixa det.
SKa besöka en sömmerska imorgon o se vad man kan göra ... =(
1700-tal vilka snyggar ringar!
Nica83: Vilken go buffe!
Här kommer lite bilder:
Denna spets och färg ville jag ha:
Tack alla för era fina kommentarer om min (sådära) brudklänning!
Den är inte ful men den är inte JAG.. Dessutom lite för stor men hellre det. All träning verkar ha gett lite effekt =)
Måstes sys in..
Menjag kom på en idé. Vad tror ni om jag köper en ny spets (den jag vill ha) o syr på klänningen? Skulle det funka eller kommer det bli dumt??
Det ska bli kul att se bild på din klänning sommarbrud! Alltid lika skoj o se vad andra shoppar.
Go natt! Sov gott!