• soffia

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Gud vilken kanon tråd!!
    Jag är i det stadiet då jag funderar på en kina klänning, men jag vet inte om jag vågar? Tänk om jag blir jättebesviken? Men dom flesta verkar ju väldigt nöjda måste jag säga....vilka tillverkare är dom "största" tillverkarna i kina? alltså från vilka företag beställs det mest ifrån? Har läst om Milanoo och Landy och även Millybridal..

Jag ska gifta mig nästa sommar!

• soffia
    Skumboll skrev 2011-04-15 12:25:32 följande:
    Jag skulle säga att de största är landy och milly. Milanoo är och stora och billiga, däremot kan du inte specialbeställa från dem. 

Om du inte ska gifta dig förrän nästa sommar så skulle jag inte tveka en sekund, då har du tid på dig och skulle det bli pannkaka hinner du ju ordna någon annan i så fall. 
    Det är lite så jag tänker med tiden oxå, skiter det sig så har jag möjligheten att fixa något annat, och det är ju så himla billigt så man har råd att det blir lite fel  Skrattande 
    Ska nog sätta mig ner och titta lite nogrannare på dessa sidor, känner dock att jag behöverge mig ut i djungeln och testa lite modeller så att man vet vad man passar i och så!
  • soffia
    Skumboll skrev 2011-04-15 12:25:32 följande:
    Jag skulle säga att de största är landy och milly. Milanoo är och stora och billiga, däremot kan du inte specialbeställa från dem. 

Om du inte ska gifta dig förrän nästa sommar så skulle jag inte tveka en sekund, då har du tid på dig och skulle det bli pannkaka hinner du ju ordna någon annan i så fall. 
    En annan fråga, man kan väll måttbeställ från milanoo men man får vlja något av bilderna på hemsidan?
    Eller är det så att man inte ens kan måttbeställa?
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!