Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Hej!här verkar ni haj på oäkta klänningar.hur gör man om man hittat en "äkta" klänning som man vill ha en kopia av?är det bara att börja leta på billiga sidor eller finns det ngt enklare sätt? Tack för hjälpen
Hej!här verkar ni haj på oäkta klänningar.hur gör man om man hittat en "äkta" klänning som man vill ha en kopia av?är det bara att börja leta på billiga sidor eller finns det ngt enklare sätt? Tack för hjälpen
Hej. Jag undrar om någon kan rekommendera att köpa klänning från DHgate.com självklart varningar. Andra tips inför köpsbeslut? Tack för hjälpen.
Vad är det som skiljer olika leverantörer åt? Endel kostar ca150 dollar på en sida och på en annan visas exakt samma klänning för 450 dollar. Vad är skillnaden?
Alla talar bra om mylove, men finns det andra leverantörer som ni kan rekommendera?jag hittar inte min drömklänning där..
Hej!!
Jag letar efter en klänning som liknar denna: Sweatheart 5930, www.anna-boutique.ee/en/products/wedding/sweetheart/cat_id=712&catpage=
Någon som har något tips på var liknande finns? Det är framförallt kjolen jag tycker om på denna modell.
Tack för hjälpen!
Tidebuy? någon med erfarenhet som kan avråda eller rekommendera?
Hej! Är det någon som vet vad denna klänning finns? helenebridal.com/Wedding-Dresses/WD2321/ Jag har hittat den på ett ställe, men skulle gärna vilja jämföra med ngt annat. Tack för hjälpen!
Någon som beställt från dressale.com?