Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Nån som vet en bra tillverkare som syr upp utifrån bild med leveranstid på max 3 veckor? :(
Tror vi blivit lurad på våra klänningar och på förskottet vi betalade...
Nån som vet en bra tillverkare som syr upp utifrån bild med leveranstid på max 3 veckor? :(
Tror vi blivit lurad på våra klänningar och på förskottet vi betalade...
Nu får vi 1 av två klänningar på posten snart! Är så nervös, tänk om vi inte får den andra?
Hoppas det är min sambos klänning för hon är mer... ja vad ska man säga, hon skulle bli knäckt om hon inte får just den klänning hon bestämt sig för. Jag kan liksom lösa mitt klädproblem och ändå vara nöjd.
Lite risky känns det dock för företaget säger att pga att vi bor i Norge måste vi betala hela summan i förskott + frakt. Så nu har jag tagit en jäkla risk för de där jäkla klänningarna :(
Kul att läsa om alla som ska gifta sig nu! Jag fick just bekräftelse på att ena klänningen är skickad med posten *nervös*
Jahapp, då är det bekräftat. Hemsidan jag beställde från är nedlagd, företaget en bluff. 6000 kr borta och vi har inget att ha på oss på bröllopet.
Nu orkar jag inte med mer skit. Och inte har vi råd med andra kläder nu heller. Får avbeställa musiken och be alla ta bil istället för att bjuda på buss.
Kul att man tabbar sig så här inför livest viktigaste dag.
Skit också ...
Är tydligen inte ensam om att bli bedragen av Ewa Wijkander heller.