-
Hoppas du får en underbar dag Pinki och vi vill se mååånga bilder =)Pinkgrape skrev 2011-08-11 16:53:04 följande:Ja, vi gifter oss på lördag! :D
-
Grattis grattis!Callie skrev 2011-08-12 08:25:42 följande:Och jag har min stora dag idag .
-
Fy fan vad tråkigt....såg det här
www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m4028272.html -
Nej fy fan vad tråkigt....det är inte sant??? Man kan ju liksom inte göra om fotograferingen.Humlan skrev 2011-08-16 16:10:04 följande:Pinkis va fina ni va =) roligt att du känner dig nöjd
Jag orkar inte ens gråta över vårat fiasko .Fick bilder från fotografen och hon har bara knäppt utan att säga om man gör en konstig min eller om man håller buktten konstigt,släpet är knöligt eller så. Känns rent fördjävligt nu när man ser bilderna. ska man vägra betala slutsumman eller vad ska man göra ?
Du måste kolla upp det med betalningen...finns det inte något riksförbund eller vad det kallas för fotografer???
Finns det inga bra bilder alls? -
Knopan...underbara bilder!!!
Är också den lila klänningen (tärna) beställd från Landy? -
Ha ha ha samma här....jag vill bara ha fler och fler klänningar...tänker faktiskt göra det till en tradition att köpa en ny läcker klänning till varje bröllopsdag.bruden skrev 2011-08-21 21:17:43 följande:Samma här. Tro mig när jag säger att jag har fleeera gånger varit på vippen att köpa in en till klänning bara därför att... Nej, jag ska inte gifta om mig MEN man kanske kan starta en ny tradition med att förnya löftena typ varje år Då får jag chans att testa lite nya klänningar jue
Vi firar ett år som gifta den 4 september och ska ut och äta och har fått presentkort på samma hotell som vi hade på bröllopsnatten. Pga strul och annat så fick vi en övernattning till så den ska vi utnyttja till våran första bröllopsdag nu =)
Jag hade faktiskt tänkt att beställa en kina-klänning till mitt bröllop men när jag var i butiken och skulle bara prova lite modeller så fann jag en pronovias med 70% rabatt så jag köpte den....MEN NU ett år senare har jag beställt från landy bridal denna....
den är i ivory och bandet är i svart...(tack pinkgrape för goda råd och tips) och eftersom min man älskar och bara älskar snörning i ryggen så har jag beställt det (fanns inte på min brudklänning)...nu väntar jag bara på att den ska dyka upp med posten....shit vad jag längtar.... -
Jo här är den...=)Just Me skrev 2011-08-22 13:53:08 följande:Kläningen är underbar! Kan du länka t den på Landy?
Tänkte som tärn klänning eventuellt......
Helt underbar är den iaf !!
www.landybridal.com/bridesmaid-dress&wedd_length=9
www.landybridal.com/2011-hot-selling-deep-v-neckline-satin-sash-bridesmaid-dress.html
Och tappar du helt bort dig så gå in på bridesmaid dresses och sen gå i vänstra sidan kan du lite längre ner söka på klänningens längd och välj tea length...finns många fina bilder...jag lägger upp den så fort den kommer så får du se =) -
Jag mailade Landy för att fråga när dom skickar klänningen och dom hade tydligen missat att jag måste ha den före den 3 september men sa att dom skulle skicka i slutet på veckan....shiiiiiiit jag hoppas verkligen inte att den fastnar i tullen nu...danska post och tull är fördjävliga jag måste ha den senast nästa fredag....måste =( =( =(
-
Nu måste jag ta mig samman och inte bli hysterisk...landy bridal missade lite i mitt
mail att jag ville ha klänningen före den 1 september så när jag skickade ett mail
l i början på denna vecka och frågade om klänningen var send så fick jag till svar att
den skulle skickas i slutet på denna vecka.
Så igår skickade jag ett mail till om den var skickad och idag får jag till
svar att den blir skickad imorgon....OKEJ liiiiite tight om tid nu.
Så nästa fråga blir hur lång tid tar det att skicka den för nu börjar jag bli nervös...men nu har dom lovat att det tar 3 dagar med DHL och att dom får mitt telefon nr så DHL kan
ringa mig så fort den kommer fram.
Hooooopppas allt klaffar nu och att det inte blir något skit med tull och annat...jag orkar inte...
min fina klänning...måste bara ha den på lørdag! -
Tack..jag behöver all pepp pepp jag kan få...men just nu finns inget alternativ än att det ska gå ;)ewaulrica skrev 2011-08-27 10:08:26 följande:ojojoj....förstår din panik!!! men det är bara hålla tummarna att den faktiskt hinner komma i tid, har du skrivit 1/9 och de skickar i morrn med tre dars DHL så har de ju räknat med att hinna? ;) de ordnar säkert så att det inte blir probz med tullen, typ skriver att det är "gift" eller nåt? SÅKLART att det blir den du kommer bära!!! ;) *pepp, pepp*