Inlägg från: MySweetShadow |Visa alla inlägg
  • MySweetShadow

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

andersson1970 skrev 2011-08-24 19:25:05 följande:

Så där ja, nu har jag oxå beställt en Kinaklänning.

Dotterns studentbal får inviga denna skapelse. 15 dagars processingtime, stod det. cirka 8 dagars leverans.

Nåja, vi får väl se vad och när som kommer hem! :)

688.- kostade denna skapelse.

Underbar klänning!! Den har jag sparad i min "klänning-map". Ska bli spännande o se hur den ser ut IRL o sånt. Vart hittade du den? Jag hittade den på Ebay, men har för mej att den va dyrare där...

Funderar på att köpa en klänning från Mylove Bridal, någon som har något att säga om dom? Bra eller dåligt! Har hängt med lite här i tråden ett tag, o fått för mej att det är ett bra företag. Billiga o helt fantastiska klänningar har dom iaf!
  • MySweetShadow
    Pinkgrape skrev 2011-08-27 01:05:25 följande:
    Hur många gånger får man gifta sig? Jag har just hittat min drömklänning!!!!!!!!!!!!! ;P

www.dhgate.com/unique-wedding-dresses-silver-...
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
    Den va verkligen skitsnygg! Letar själv efter något liknande :) Fast just nu hittar jag så många fina att jag får beslutsångest Drömmer

Just idag (ändrar mej hela tiden) är nog denna min favorit:

• MySweetShadow
    1700tal skrev 2012-02-02 19:59:05 följande:

Denna beställde jag nyss till lilla mamma. Bad dock om hälften så hög kruskrage, mamma trodde den skulle killa i nacken :

Jättefin!! Får man fråga vad den kostade? Den är i precis "rätt" lila för vårat bröllop! Har letat ihjäl mej efter fina lila klänningar på alla möjliga kinasidor. Antingen är dom fula, eller så är dom för dyra Obestämd
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!