• Marys

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Hjälp !!! Jag MÅSTE ha en klänning FORT !!! Hittar ingen... Den jag beställt, är jag lite orolig över. (best i Sverige).
    Så nu vill jag få hem en klänning så fort det bara går. Gifter mig 29 oktober....
    Börjar bli lite trött på att va ororlig över klänning.....
    Kan någon av er alla tipsa om det bästa stället att köpa en klänning på ??
    Tacksam för hjälp !

• Marys

Letat med lyckta både här och på blocket :(
    Vill ha en klänning i spets med snörning..gärna lite släp i spets.
    4 veckor låter ju bra :) ! Ska titta in där.
    Man blir ju stressad. Hur ser dina ut ??

• Marys
    Pinkgrape skrev 2011-09-04 13:46:56 följande:
    Låter fint :) Ja, det kan ju vara värt att kasta in ett öga där iaf :)
    Haha man blir väldigt stressad! :P

Mina klänningar ser ut såhär, lite (väldugt) dåliga bilder dock, tyvärr.

Denna bytte jag till på kvällen, lite mindre och kortare modell.

Denna hade jag under vigseln.

augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
    Va fin du va ! Klänningarna ser bra ut !
    Är inne och tittar runt lite på Mylove. 4 veckor borde ju funka :) Var det enkelt att beställa ??
  • Marys

Var ut en sväng i skogen för att vädra av mig...men dessa jvl klänningar förförljer mig Spöke Men lite svamp blev det ju ändå Flört
    Stackars min karl....var tvungen att erkänna att det inte går så bra för mig ang klänning. Har ingen lust att åka till sthlm och fara omkring Obestämd
    Jag vill ju ha snörning ! Tänk om man går ner..eller gud förbjude, går upp haahaahaaa Då behövs ju snörningen !!
    Ska ta mig en sväng in i fördärvet på Mylove Tungan ute

• Marys

Den här blev det !! Från Mylove-bridal.com. Tack Pinkgrape för tipset :) Nu håller vi tummar och tår att allt blir bra ! Tog den lite dyrare postgången. Så nu kommer man gå i väntans tider ;)
  • Marys
    Pinkgrape skrev 2011-09-05 00:15:06 följande:
    Den ser jättefin ut :) Haha nu håller jag tummarna för att den ska bli bra och att allt ska gå smidigt, annars kommer jag få dåligt samvete :P Jag valde den billigare första gången och för den klänningen tog frakten ca 1,5 vecka. Andra klänningen valde jag den snabbare och då tog frakten ca 3-4 dagar :)
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
    he he he jaa nu får vi hoppas att det blir bra ;) Annars får jag komma och Spöke för dig fniss..
    Men du, va konstiga storlekar dom har ? Men jag tog ju mina mått 2 gånger för säkerhetskull. Det visarsig om jag får tokbanta eller äta upp mig Tungan ute
  • Marys
    Just Me skrev 2011-09-05 17:54:24 följande:
    Vad tror ni tjejer.... för att ha nedan klänning... måste man vara smal som en sticka då?
    Eller fungerar den även om man är lite kurvig??

Snygg !!!
  • Marys
    andersson1970 skrev 2011-09-06 09:23:25 följande:
    Oj oj...out with courier står det nu på trackingsidan,,,då kanske den ligger på jobb och väntar när jag kommer :o)
    Spännande !!! Jag väntar på min också...men det kommer ta ett tag till ;)
    Du måste visa bilder på klänningen !
  • Marys

Min klänning har kommit idag !!! Glad
    Den ser fantastisk ut !!!!!!! Tyvärr så har min blivande opererat sitt knä idag. Så jag har inte kunna prova skapelsen Flört
    Men som det ser ut så behöver jag inte spökaSpöke för dig Pinkgrape Tungan ute
    Snabb leverans !
    Köpt på www.mylove-bridal.com Återkommer med mer info när jag fått en chans att prova och fotografera.
    Pirrar i hela mig Drömmer Ska bli sååååå spännande att få ta den på mig !!!

Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!