• vilebus

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

hej, tänkte höra om ni som verkar ha koll vet vem som gjort den här klänningen i orginal? och nån sida som säljer den med lite fler bilder, jag hittade den på nån kina sida och nu kommer jag inte ihåg var, och jag har bara sett den framifrån, skulle gärna vilja se lite mer bilder?

• vilebus

hej hej, har följt tråden ett bra tag, även om jag sällan skriver, har nu blivit dax att beställa en klänning, har mailat med lite olika företag. och ville bara fråga vad ni tror. ska jag köra på dresslyme för 169dollar eller landy för 299 dollar? tror ni att det är värt de extra pengarna och välja landy?

• vilebus

provar att skickar in en bild på klänningen också, även om det ska göras en hel del ändringar på den!!

• vilebus

hej, jag håller på att försöke betala min klänning som jag har beställt på landybridal. men jag vet inte riktigt hur det här paypal fungerar. jag har nu satt in pengar på mitt paypalkonto, men hur betalar jag till dom? i det mailet som jag fick av dom som jag kan klicka på betala nu, så kommer jag bara till paypalshemsida, var ska jag gå där? logga in på mitt konto?? är det nån som vet?

• vilebus

idag fick jag bilderna på min klänning som är beställd från landybridal, tyvär var det en helcdel ändringar som inte var gjorda, så det ska de fixa nu... men relativt likt orginalet, förutom blommorna. det dom har fått bakläxa på är, blommornatycker inte de var lika orginalet alls, att jag ville ha den draperad över magen, att sidenbanden från rosetten är för korta och rosetten för stor, samt att jag ville ha en djupare sweethartneckline

• vilebus

avtagbar heter detachable på engelska

• vilebus

hej, fick i veckan hem den ena av mina beställda klänningar, denna var en extra som jag hittade billigt på dhgate, efter att jag fått för mig att min första som jag beställt från landly var för tråkig... klänningen är lik orinalet, men jag fattar inte nu vad jag fastade för när jag såg den... har redan lagt ut den för försäljning, därmot är min klänning från landly på väg hem nu... hoppas jätte mycket på den, hoppas den kommer i veckan!

tusan får inte upp bilderna, det står bara upload failed... nån som kan ge nått tips?

• vilebus

idag fick jag min "riktiga" klänning... jippi! den var superfin bra kvalitet tjockt och fint tyg, även om den förstås är väldigt skrynklig, alla mått var bra, vilket betyder att den var lite tajt, eftersom jag vill gå ner några kilo tills dess... provar och lägga upp några bilder...

• vilebus

här är en bild på den billigare klänningen som jag beställde som extra klänning, men som jag inte tyckte va fin...
  • vilebus

tack, det tycker jag med, dock var halternecken det ända konstiga, jag hade beställt den avtagbar, och den var typ 1 metre lång så på bilden är den bara nerstoppad, får flytta de små spännerna lite och klippa av den lite. samt att rosetten i ryggen är alldelses för stor, men det fixar jag lätt!

• vilebus
    Italia08 skrev 2011-12-06 12:51:17 följande:
    Jättefin klänning! Modellen passar väldigt bra på dig. Varifrån beställde du?

Själv har jag precis påbörjat min mejlkontakt med Lily på Milly. =) Har fått ett kostnadsförslag och lite frågor som jag har svarat på. Det känns både nervöst och galet spännande, men det vet väl ni redan som har beställt. Glad

Har en fråga dock. När man ska betala och ska göra det via paypal, behöver man först skapa ett konto eller hur funkar det? Har aldrig använt paypal förut nämligen.

tack, känner mig fin, -5kg så blir det perfekt, jag beställde denna från landy, hade en kontakt som hete chris, mycket snabb i svar och hjälpsam.

ang moms, så fick jag en faktura på moms av dhl killen som var här och lämnade paketet, det blev 135k,r ingen tull

Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!