• Kicka

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Hej hej! Hoppar in med en fråga som säkert redan har besvarats men över 800 sidor kändes lite mycket att bläddra igenom,hehe. Har hittat min drömklänning på mylove-bridal och undrar om nån här har beställt därifrån? Tips på kvalit'e, leveranser, kontakt osv mottages gärna.

• Kicka

Ja det har jag gjort men hittade inte så mycket. Snubblade över sidan av en slump (gammal länk) men nu hittar jag den inte igen. Hmmm får kanske chansa.

• Kicka

Tack . Vore spännande att höra om dem. Fast har inte hittat så bra omdömmen om dem på andra sidor,så lutar nog åt att ta bilden till något beprövat företag och hoppas att de kan ordna den.

• Kicka

Nån som vet om denna klänning går att få/finns redan, som kinaklänning? Har försökt leta men hittar inget :(

• Kicka

Ja det är helt klart värt att kolla upp. Hade tidigare bestämt mig för en helt annan klänning,tills jag såg den här. Kärlek vid första ögonkastet, haha. Den är väldigt "jag", till och med min lillebror höll med om det. Får börja maila runt för prisförslag.

• Kicka

Jäkla ipad! Går inte att citera inlägg men svaret var till dig Pinkgrape

• Kicka
    Red skrev 2011-09-21 07:56:36 följande:
    Wow vilket fin klänning! Överdelen känns lite Kate Middleton-inspirerad, verkligen jättefin.
    Ja Nu hoppas jag bara på att hitta nån som kan sy den åt mig, utan att jag blir ruinerad.
  • Kicka

Vart eller till vem mailar man en bild ang en klänning? På Milly ska tilläggas. Är nyfiken på vad drömklänningen skulle kosta att sy upp. Nån som vet :D?

• Kicka

Åhh nej den har jag missat! Tack. Trodde jag hade letat nogrannt :P Men icke då. Tackar! Denna ska jag använda mig av.

1700tal skrev 2011-11-16 14:26:58 följande:

Kicka - har du sett att Milly har en uppsydd klänning i sitt sortiment som liknar den du visade? Den kanske du kan utgå från när du pratar med dem.. Tänkte bara nämna det, så ser du lite hur de gjort innan. Jättevacker klänning btw! Och jag förstod vad du menade. Enda nackdelen är väl att du inte hade bild på baksidans överdel.

Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!