åh! Tusen tack ! Nu känns det lite bättre... Har du beställt? Eller när ska du ha din klänning? Jag ska ju inte ha min förens till nästa sommar, men känner att jag vill vara ute i god tid utifall det skulle bli fel.
Den klänning du valt är väldigt lik den jag tänker på i mina drömmar... Har ju inte heller en exakt kopia på vad jag vill ha.Men jag har en från davids bridal som jag skulle kunna tänka mig men vill göra om lite grann. Brukar det fungera med lite ändringar?
marielleangelina skrev 2011-08-15 20:32:34 följande:
Hejsan!
Vi är lite i samma sits, jag vill ha en spetsklänning från Jim Hjelm. Jag har tagit kontakt med tre olika företag, Dragon Orient, Landy Bridal och Tutera Bridal. Jag har bett alla tre om bild på spetsen de använder sig av, och den jag hittills tycker bäst om kommer från Tutera, DO's tyckte jag var katastrof faktiskt... Jag kan bifoga lite bilder, både på klänningen jag vill ha och spetsproverna jag fått...
Priset är nog detsamma ungefär vilket företag man än beställer ifrån, det viktiga är ju att spetsen är som man tänkt sig! :)