Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Är det ett beställningsexjobb från ST? Tyckte att det lät så när du beskrev det förut.
Jag håller tummarna ang artiklarna!
Vi satte bara våra mobilnummer som OSA kontakt och det har funkat bra hittills. Dock finns det risk för att vi i slutändan måste ringa o dubbelkolla om gästerna vill äta bara lunch eller både lunch och middag (eftersom vi har förmiddagsvigsel och planerat in två måltider för att våra gäster ska överleva).
Jag har ju inte beställt nån underkjol till klänningen, tror ni att det blir bra med en med en ring? Vill ju inte ha föööör stor kjol.
Ja, jag gillade ditt svarskort riktigt mycket!
Jag är ju ganska avslappnad ännu, har inte riktigt kommit igång med bröllopsstressen så jag ser det ev extra telefonsamtalet till de som inte OSAt som ett trevligt tillfälle att prata lite så där några veckor innan bröllopet. De flesta gästerna pratar vi med alldeles för sällan!
Skumboll: Kort kommentar innan jobbet: loggan med kronan är snyggare, mer elegant och passar dina eleganta trycksaker bättre.
Var och kollade på ringar idag. Våra förlovningsringar är släta rödguldringar. Det lilla extra med dem är dock att de är fyrkantiga.
Så att hitta en ring som passar är lite knixigt. Ska gå till guldsmeden som gjorde förlovningsringarna i helgen och se vad han kan hitta på. Vill ha lite fina stenar i, de får dock inte sticka ut. Jag är ute så mycket och är rädd för att en ring med uppstående sten kan fastna i allt möjligt.
JAHA, nu har ni äntligen lyckats!!!!
Jag kom just på mig själv att sitta och titta på en FLUFFKLÄNNING och tycka att den kanske skulle vara nåt för mig!!!!
Här ser ni vad som händer om man hänger här för mycket!!! Ujujujuj!