Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Pust idag har man fått lägga bröllopsplaner på hold.. bilen behövde service så jag har bytt ventilkåpspackning på den idag - dutti jag fniss
Men nu måste jag leta klänning en stund ..
Pust idag har man fått lägga bröllopsplaner på hold.. bilen behövde service så jag har bytt ventilkåpspackning på den idag - dutti jag fniss
Men nu måste jag leta klänning en stund ..
Miceme haha ja herregud, fick jag som jag ville skulle jag beställa hem ett helt tjog . fniss
men jag får nog hålla mig till en
Har ni tänk på en sak ni som hänger mkt på milanoo .Det är jämt samma tjejer som sitter där
"Elsa" och "Ashley" men dom kan ju inte sitta där dynget runt,dom måste ju sova.
Pratade lite seeent igår kväll med Elsa och idag kl 7 på morgonen va elsa online fortfarande :-s
Skumt
men vad tror ni om denna klänningen
Med denna spetskant nertill ??
Asså Milanoo måste ju ha planetens segaste sida :-s , tar ju en eeeeevighet innan bilderna laddas ner .. suck
Säger som någon annan nämnde.. fan va ni kacklar LOL
NUUUU är min klänning BESTÄLLD.. YAY jag lyckades bestämma mig .Så hoppas hoppas den blir bra nu "nervös" och det blev från Milanoo. Dom hade ju fri frakt så jag passade på att spara in några dollar ;-p
Det blev denna , fast med halterneck samt lite spets nere vid kanten. Ricktig sucker för spets så liiite ville jag ha med
Tack micreme
Pink- GRATTIS till lokalen gumman. va roligt för er så glad för din skull
Är det någon av er som ska se bröllopet i Englad på Tv idag då ?
Miceme Woow då är det nääära
vart gifter du dig ?