Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Bella har just lovat mig klänningen den här veckan också. Hoppas hoppas, men jag vet inte hur allvarligt jag ska gå in för det.....
Mig ignorerar Bella på chatten
Jag fick näbbklänningarna igår som jag beställde på ebay för va en vecka sedan. Måste säga att de var supersöta!! och gulligt nog hade de även skickat med lite hello kitty grejer till tjejerna
man förstår att man är ngt desperat när man i hopp om att få se sin egen klänning i bakgrunden inte ens kollar på din klänning Skumboll utan fokuserar på bakgrunden Men nu har jag tagit en extra titt på dem också och de ser ju jättefina ut!! Du kommer bli superfin!
och Mia din var supersnygg!
Men fortfarande inga bilder till mig....
Precis mailat med Bella och surprise surprise..inga bilder denna veckan heller. De håller på och gör den nu sa hon. Det sa ju i och för sig Rita i måndags också men inget har ju hänt sen dess. Men nu sa Bella: Jag vet ju att ditt bröllop är om en månad så det är ingen stress, men det borde det ju vara om de precis börjat sy på kjolen och sen ska den sys och skickas...tur att jag inte ska gifta mig förren i augusti Vill dock ha en chans att kunna göra vissa justeringar om det behövs *peppar peppar*.