Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Grattis Pluppe! Vad fina ni var. Klänningen och magen var ju helt perfekta!
Grattis Fru0728! Ni var jättefina! Vilken snygg klänning du hade!
Grattis Pluppe! Vad fina ni var. Klänningen och magen var ju helt perfekta!
Grattis Fru0728! Ni var jättefina! Vilken snygg klänning du hade!
Oh, vilken fin bild, Daniiel!
L o J:
Att ha flera skor är ett jättebra tips!! Just för att minimera risken för skavsår och trötta ben.
Jag gjorde så att jag köpte två par skor m samma klackhöjd (i en vanlig butik, inga "brudskor") och så gick jag i det ena paret på jobbet ca tre månader innan vigseln. Det paret var helt perfekt ingådda och sköna vid bröllopet.
Det andra paret hade jag hemma och gick lite då o då i, så de skorna var helt ok också. Hade de minst använda skorna under vigsel och fotografering och bytte efter ett tag till de mer använda, jätteskönt.
Observera att om man har en golvlång klänning är det smart att ha samma klackhöjd på alla skor... annars riskerar man att snubbla på klänningen när man slänger på sig de bekväma skorna utan klack!!
Anny: Vad kul att din fina korta klänning känns så bra! Du kommer att bli kanonfin i den, så snyggt med underkjolen och allt!
Oh, vilka fina bilder 1700tal!!
Jag blev lite tårögd när jag såg alla fina bilder från er dag. Vad fin du var i håret! Gillar att du hade små stjärnflockor i uppsättningen. De är en av mina favoritblommor, hade dem i min bukett också!
Buketten är outstanding!
Och klänningen!
Och ni tillsammans!