Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Jag är också nyfiken, Minuz!!
Jag är också nyfiken, Minuz!!
Fru Hassel: den första är absolut snyggast (enligt mig). Skitsnyggggggg!!!!
Tokig: Din kan nog bli kanonbra! Undrar också vilken färg du beställde.
Jag är också lite större med mycket mage och jag valde draperingar över magen. Jag tillhör dem som inte kan visa sig i en empireskärning utan att bli gratulerad till kommande bäbisen, så för mig var den modellen utesluten
Jag tror att jag har nån bild på mig i min klänning i mitt galleri, fast jag har ingen koll på om ni kan se dem eller inte. Ni får kolla o rapportera sen
Nu ska vi se om bilderna följer med...
Här är den jag hade på bröllopet:
Spetsklänningen (som för övrigt måste vara samma som sötnöt länkade till här ovan) var inte alls lika "smickrande" i magtrakten eftersom midjan var ganska hög. Det blev lite empireskärning och gravidvarning av den
Klänningen med veck över hela magen fick min mage att se plattare ut.
Söt nöt;
Klänningen är superfin. Jag köpte min från en säljare på DHgate (säljaren finns inte längre kvar), betalade 1300 tror jag. Den var riktigt fin, men lite för lång och i slutändan vann den draperade från danska Lilly.
Minuz:
Jag tycker också att församlingshemmet ser bäst ut rent lokalmässigt.
Majja:
Jag mätte med en ganska normal bh och utan underplagg (hade inte tänkt ha några heller, visserligen). När klänningen kom märkte jag att jag lugnt kunde vara utan bh i den pga att den inbyggda bh:n/korsetten var så bra.