Darling Daisy skrev 2011-06-07 21:27:03 följande:
Måste få lite hjälp att prova ordentligt.
Därför får ni även vänta på bilder. Sorry!
Mäh, biiild! Nu!
Nån sa en gång att tålighet var en dygd men jag tror den personen hade fel.
Skumboll skrev 2011-06-07 21:27:56 följande:
Det blev eld i baken på er!
Fotboll, är det sånt idag? Tjejen med koll!
Klart jag fixar det! Bara det att jag har liiiiite svårt att komma på något bra om gubbens kusiner så jag bad honom skriva några och då blev det många suck och stön och oj vad jobbigt allt var.
Dessutom har jag nog lagt ribban lite högt - nu igen (typiskt stenbockar kanske!). Så det är ungefär 50 st presentationer som ska hålla en viss standard. Inte smart!
Har man en fotbollsspelare som sambo så har man... Suck.
Mm, stenbockssyndrom, lätt!
Stenbockar har ambitioner, ingen kan säga nåt annat...
Men hur roliga brukar en gubbes kusiner va på en skala? Ni minns väl det pinsamma bröllopet som vi var på förra året (det som svärmor fortf har som skräckexempel...) som jag berättade om? Det var min gubbes kusin det, så har full förståelse. Inte konstigt du kör fast.
Bitter ikväll känner jag, fy på mig...
jkbr skrev 2011-06-07 21:28:02 följande:
här är klänningen i fabriken, se sömmen längs ner ,jag tänkte inte på den när jag såg bilderna, men armarma och pärlorna är mycket finare i verkligheten , spetsen är super fin och slöjan är jätte fin fast lite lång .
Säger ju det, guldfiskminne har jag!
Den visade du ju nästan alldeles nyss.. Hm, ska bli kul om du kan lägga in en bild på hur den ser ut på dig. Men vad tråkigt att den är för kort! Är det helt kört, är de mkt för kort? Lustigt för hos mig är det omvänt, mina 3 millyklänningar är alla lite långa. Inte FÖR långa, men definitivt väl tilltagna.
Tror du inte den är användbar då?