Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Kul med nytt " ansikte" i tråden :) tråkigt med begravning 1700tal. Resa åker vi till NY utan barn 1 vecka sen Frankrike med w 2 veckor längtar! Här i fjällen är det halv storm!!!
Kul med nytt " ansikte" i tråden :) tråkigt med begravning 1700tal. Resa åker vi till NY utan barn 1 vecka sen Frankrike med w 2 veckor längtar! Här i fjällen är det halv storm!!!
Har 1700tal beställt en till klänning ?????!!!
Ja igår var en backe öppen jag jobbade i längdspåret såå jobbigt! Men läste att det hade blåst massa i Sthlm. Jag kan inte heller se loggan :) längtar till min riktiga dator!
Skulle ju vara en ledsen gubbe om loggan :( åh får läsa o skriva igen när jag kommer hem
Hej hej har försökt läsa igen lite nu herregud vad ni skriver :)
1700tal: Vad fin din klänning är som du beställt, lite lik min :) Din var nästan snäppet vassare och nu blev jag också sugen på att ha ngn annan färg på skärpet.. Fast vi inte har ngt färgtema .
Vilken sida är sammanställningen på med alla klänningar? Har bara sett på telefonen och ipad vill se på den riktiga datorn nu när jag e hemma :)
Och sen en helt annan fråga: När ska man klippa ner gamla rosor och sånt ? Ser så tråkigt ut nu när det kommer upp massa nytt. kanske ngn som vet i denna tråd?
Imorgon kanske jag ska in och titta på ring!!! Hoppas hoppas måste beställa snart så det är klart