Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Eller hur! Ja, vi får väl se hur volangdrömmen blir... Är oxå svag för den i orginal men mkt tveksam att de fixar den...
Det tycker jag känns väldigt bra för så många pinnar har inte jag i min statistik.
Men den är ljuvlig! Jag skulle gärna se den där omtalade rosa volangdrömmen (som tydligen inte är rosa).Nu behöver vi väl inte specifiera mitt antal klänningar så där specifikt.. De låter så många då! Den rosa (som inte är rosa) volangdrömmen ser ut så här (fast med en axel, i ivory, vidare kjol och lite längre släp):
Please do not worry they are professonial tailors.Miceme skrev 2011-04-06 13:40:37 följande:
BRAVO 1700-tal var inte detta nummer IIIII ??Det tycker jag känns väldigt bra för så många pinnar har inte jag i min statistik.
Men den är ljuvlig! Jag skulle gärna se den där omtalade rosa volangdrömmen (som tydligen inte är rosa).
Jag försökte ludda in det lite och skrev inte siffran rakt ut . Så det ä alltså så den ser ut fast med extra allt!
Den är verkligen helt underbar! Hoppas du har fel om dina worries och att de har fått till det riktigt bra!
Blir kul att se hur den blev sedan.
Den artikeln var skum tyckte jag, det är väl heller inte så vanligt att ett svenskt företag sitter och ger positiva omdömenom en marknad som de förlorar så stora pengar på? Så det känns ju inte så objektivt!
Sedan tror jag företagen som de flesta av oss handlat av är seriösa och vill ha nöjdkunder. Det är nog lättare att få hem en plastpåse liknande brudklänning om man har beställt från e-bay eller tradera då säljaren kan samla på sig positiva omdömen genom att köpa och sälja billigare saker, sedan kränga några "dyrare" brudklänningar ,man hinner nog sälja ganska många innan negativa omdömen trillar in då ingen tycker att det är konstigt med ganska lång leveranstid på en brudklänning. När de negativa omdömena ramlar in avslutar man kontot och registrerar en ny och börjr om igen!