Sommarbrud skrev 2011-05-27 22:18:30 följande:
Hmm ja jag kan verkligen förstå med barnen. Med färja blir man ju lite mer isolerad men vänjer man sig inte? Men man måste ju planera allt här med för allt är ju fullbokat om man vill ha ngt bra :( Men gränna du kan ju köpa polkagrisar MUMS!!!
Ja man gör ju det men man blir lite osocial för det är sååå tråkigt att sitt apå färjan.
Det kan jag tänka mig att det är men det måste ju vara kul att ha så stort utbud!
En polkagris eller två blir det allt på sommaren! Jag kan tipsa om en superlätt tårta.
Köp färdiga tårtbottnar (jag är egentligen emot färdiga men om man får gäster hastigt och lustigt)
Köp en påse med polkagriskarameller som du krossar med en hammare, öppna påsen efter du hamrat.
Vispa 5dl grädde och blanda i grisarna i. Använd som fyllning till båda lagren och dekorera antingen med polkagrisar eller riven choklad, Man kan göra samma med marianne.
Den tårtan låter tråkig och mycket samma men den är supergod på sommaren, den blir inte så söt och fint med spiralpolkagrisar i olika färger som dekoration, somrigt