Kinaklänningar och gaffel däremellan!
För det andra den är jätte fin men stör mig lite på överdelen fortfarande så om du kanske kryper in i kyrkan? Så man ser kjolen ? Men kjolen oj vad fin den är!!
Pinkgrape: Men NEJ! Hoppas de svarar snbbt men förstår att det inte är skoj. Hur vill du göra nu? Beställa en ny eller försöka skicka tillbaka denna (det kanske kostar?)
Nya från Görväln: Det står vinflaskor på rummet som jag ville att de skulle ta bort för att jag vill inte betala mer och jag tror det folk dricker i baren räcker om vi säger så.. Ja men visst då får vi betala för att de ska ta bort flaskorna. Är inte det lite konstigt? Borde de inte kunna ta bort flaskorna när de städar? För jag får betala för att de ska ställa dit nya igen men om vi dricker upp dem måste inte nya dit då?
Herregud vad varmt det har varit idag puust. Jg har suttit ute o försökt sola när w har sovit men nästan för varmt. Men om jag ska bli lika brun som 1700tal lär jag ju få bränna på lite
Just det ni får inte bli arga för att jag inte visar bilder direkt efter lördag. Åker ju bort på tisdag o barnkalas söndag men kanske hinner måndag iof... Men jag har inte glömt utan fixar så fort jag kommer hem! Bara så ni vet