sasssyy skrev 2011-06-16 17:25:16 följande:
åååå nu har jag hittat DET halsbandet jag vill ha också... på bilden finns det matchande örhängen... men de verkar inte tillverkas längre.. som tur är har jag en vän som känner designern/tillverkaren..ska se om jag kan trolla fram örhängena... tyvärr är bilden lite missvisande i färgen....det är guld och rött inte koppar som det ser ut.. visst är det vackert??
Oj, har ett här hemma som ser nästan EXAKT likadant ut, samma form, samma färger, ALLT!
Kan tro du varit o rotat i smyckeslåda! Haft det länge, köpt i italien för, skulle jag gissa, xxx gånger mer pengar än det du hittade...
Skumboll skrev 2011-06-16 17:32:24 följande:
Klart du ska vara ärlig, sånt gillar jag!
Jag förstår helt vad du menar, jag tycker bara att klänningen är så simpel att jag måste lägga till något. Jag photoshoppade lite för att se hur det kan se ut (med ett enklare och smalare bälte)...
Men vad händer med volangdrömmen? Är den klar eller skiter milly i den?
Hmmmm... Men fortfarande... nee, tycker din klänning gör sig själv. Den är inte simpel alls, ett äkta exempel på less is more. Är ju lite småkär i den själv. Skulle inte ha den själv förstås (me still need fluff!) men kan inte komma över hur den bara trillade ner på dig och bara blev perfekt! Som den är! Så weeeell, skulle fortf lägga gärnet på allt krut i en riktigt romersk/grekisk frisyr (vilket ju är perfekt eftersom du gillat flätor från början, här kan du verkligen förstärka klänningen) och smycken... Och ska jag va brutalt ärlig (igen) så tycker jag ett smalare band ser lite malplacerat ut på det bredare mittstycke som är midjan på klänningen.
Ok, beat me with the stick now...
Jaa, antar att volangdrömmen snart är färdig närsom. Suck.
S2011 skrev 2011-06-16 17:34:08 följande:
1700-tal: Jag tyckte faktiskt att livet var fint som det var på bilden... * hukar sig för porslin och hyttande nävar*
Haha, slänger lite poslin då!
Nevars, mm, gillar ju oxå satin men på nåt vis blev det lite bart.
Vi får se hur det blir. Sen är det ju så att jag har gått och varit på sugen på en spetsklänning länge men aldrig beställt nån men då ska det va helt i spets och inget bling på. Bara mjuk spets. Så jag håller tummarna för det.
Och så massa TYLL på det så är vi nästan i hamn!