Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Darling Daisy skrev 2011-05-23 11:49:27 följande:
Ja, visst var det din slöja som var rena katastrofen? Jag velar fortfarande ang slöja. Och snart blir det för ont om tid för att beställa en, vilket kanske bara är bra!
Ang festhäften så har jag ingen koll. Vi har inte påbörjat diskussionerna om såna hemma. Kanske blir det några, kanske inte.
Jag vill inte heller ha jobbiga allsånger, även om jag älskar att sjunga själv, men ska nog försöka få ihop lite roliga häften ändå.
Såg nån tråd här på BT om tips som var rätt kul: De hade nåt slags poänsystem och tokiga presentationer om jag inte minns helt fel. Typ "Kalle Karlsson, pratar gärna om sin lastbil, fråga honom varför han inte gillar morötter. Du får extra poäng om du får honom att nämna slaget vid Lützen utan att först ha sagt dimma, jordnötter eller dokumentsamlare"
Jag hittade ju en i butik, ungefär en meter lång, och det var sån skillnad, superfin spetskant och den var så mjuk och romantisk. Jag bara måste ha tror jag...
Vi skulle inte heller ha festhäfte men det är ändå en del grejer vi vill få med, efter att toastmadame har fått tycka till. Finns ju en hel del trådar om festhäften men tycker mest att det är samma sak folk tipsar om!
Vi kommer ha meny, bordsplacering och gästpresentationer. Presentationerna funderar vi på att skriva som kontaktannonser typ.
Sen kommer vi ha hemliga uppdrag till alla gäster, måste ju få igång dem på något sätt. Och eftersom vi har runda bord kommer vi även ha guppuppdrag, lite större och mer seriösa uppdrag. Eftersom det är så mycket såna uppdrag så känns det lite tokigt att ha bingo och 1-X-2.