Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Ursäkta bildbomben tjejer!!
Ursäkta bildbomben tjejer!!
Tack för alla grattis! Det känns inte direkt annourlunda men vi lever ju fortfarande lite i ett lyckorus.
Klänningen klarade vattnet bra jag har tom kört den i tvättmaskinen jag tog ylle tvättt och kallvatten, det klarade den fint.
Det kom allt en tår vid löftena då M sa sina och verkligen tittade mig i ögonen, det kändes i hela kroppen att han menade vartenda ord han sa.
Är farmall nästa nu?
Hoppas du visar någon bild här också! Jag älskar bilder! Vilken lilly var det du hade köpt?
Tack Knopan! Vi har ungefär 160 jättefina bilder på oss, vi är så nöjda.
Ska bli kul att se gästbilder också
DD: Ja det är jag och Farmall som har samma. Vad roligt att dina vänner ansträngt sig så för dig, visst värmer det hjärtat.
Hoppas du visar någon bild här också! Jag älskar bilder! Vilken lilly var det du hade köpt?
Godmorgon!
Nu har jag varit i kontakt med konditorn som gjorde vår tårta och det var en förstående och uppriktit ledsen man jag hade i andra änden av luren. Han trodde inte att det fanns andra gröna färger än den man köper i affären =O.
Jag trodde att man inom alla yrken gick vidareutbildningskurser och fick lära sig nya saker.....men men.
Vi behöver inte betala tårtan, jag erbjöd mig ändå att betala fast inte full pris, för tårtan var jättegod. Men han ville inte att jag skulle betala. Tack vare att han var så förstående och tog till sig av vad jag sa så kommer jag ändå kunna le när jag ser bilder på tårtan.