1700tal skrev 2011-11-03 16:49:39 följande:
Mäh tjeeena! Satt just och tänkte på dig faktiskt, övervägde att slänga ut ett rop i rymden (=tråden) efter dig - du skulle ju hänga här varje dag hade vi ju bestämt!
Jovars, det är fint under omständigheterna. Installerat mig i nya lght, den är SÅ liten. Men hantverkarna har renoverat i veckorna 3, så snyggare och modernare lya går nog inte att finna! <3
Men jag e här nä'stan varje dag men från mobilen så jobbigt o skriva, W blir ju galen när datorn åker fram men idag e Mannen hemma så då kan han leka med W :) Sen h¨åller jag på att baka en kaka samtidigt, gjorde en sockerkaka igår som blev as äcklig o slängdes. Är inte så duktig i köket men jag gör gärna lite ändringar i receptet för att jag tror att jag e bra men nej det e jag inte tydligen... Så idag nytt försök med chokladrutor får se hur det blir :/
Jag e så avis på din lägenhet, om jag var rik skulle jag köpa en lägenhet o bara ha! Självklart en nyrenoverad :)
Jag kan inte få in några roliga gubbar min dator protesterar mot allt som e roligt :(