Sommarbrud skrev 2011-05-25 15:33:51 följande:
Men det är ju koko hela resonemanget! Man måste ju kunna jobba och de vill väl att folk jobbar ? Ahh
Sommarbrud skrev 2011-05-25 15:50:32 följande:
Skumboll: Tycker din son det e skoj på dagis? Ser man inte till sånt alls? Han ska ju trivas
Ja man undrar ju. Ofta får ju en förälder stå tillbaka och jobba deltid, men det går ju inte ens att jobbba deltid, lycka till att hitta ett jobb på typ 10-15%.
Jadå, han tycker det är roligt men har inget eget behov av dagis eller kompisar. Att han har det så bra på dagis är tack vare hans resurs som finns vid hans sida jämt, och jag vill inte veta hur det blir när hon inte finns där för honom. Sonen är en ängslig själ, han behöver extremt mycket stöttning i allt han gör.
Mia4 skrev 2011-05-25 15:44:59 följande:
Skumboll: Usch och fy, så jobbigt! Att man ska behöva bråka om allt. Har en syster som gjort samma sak med sin muskelsjuke son. Jag hoppas verkligen att du får igenom det behov som ni behöver som familj!
Tack snälla! Jag slutar aldrig kämpa, så är det bara. Får vi inte igenom detta så går jag till skolinspektionen bums.
Smuppra skrev 2011-05-25 15:57:36 följande:
Skumboll: heltokigt. Man fattar inte hur de tänker. Sämre för alla med detta beslut. Ja Utom möjligen om ngn unge får plats på dagis som annars inte hade fått det. Iaf bra för dennes familj. Men nej, dåligt beslut!
Visst är det? Det sjuka är ju att sonen inte har samma rättigheter som alla andra barn. Det stör mig enormt mycket!