Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Jasså det pågår mobbing och skit på BT nu igen. Ja jag måste ju få säga att ibland är BT rena rama vuxendagiset.
trist trist
Själv har jag lämnat in skorna återigen på utlästning och bett dom ta upp i vänsterskon och kolla hur mkt tyg det går att få fram där. Hoppas på det bästa
Sen har jag skaffat läppstift med som jag hoppas ska passa nu då. Make up tjejen tog fram en blek variant till mig och tyckte det va såå snyggt, men det syntes ju knappt och på bilderna sen lär det väl inte synas mkt alls sen då eftersom blixt och grejjer gör en blek så att säga.
Sen har jag suttit och pillat med dom där små små strasstenarna och pimpat min boler.. så här blev det . Vad tycks ?
Det går sakta frammåt, men klänningen är inte klar och jag känner mig S*T*R*E*S*S*A*D
Ja, nu börjar det likna hetsjakt á la 1600-talet.
Så:
TILL ER SOM INTE GILLAR KINAKLÄNNINGAR MEN SITTER HÄR OCH LÄSER ÄNDÅ FÖR NI INTE KAN LÅTA BLI OCH KÄNNER ATT DET KLIAR I FINGRARNA EFTER SISTA TIDENS DISKUSSIONER:
Här är det jag som är trådstartare och passar inte denna tråd vissa användare - vänligen KEEP OFF!
Här tillåts mycket, det mesta faktiskt, här är det högre i tak för åsikter än i de flesta trådar. Men här tillåts INTE tjafs och kommentarer som inte har med detta att göra.
Vänligen se TS första mening - "tråden för oss som vill, ska, har beställt kinaklänning". Hör du hit, passar du in på den beskrivningen? Isf, välkommen så kan vi delge våra erfarenheter, positiva såväl som negativa
Vi gör alla som vi vill, varför är detta så svårt att förstå? Vi är alla tänkande kalkulerande människor som kan avgöra både risker och möjligheter med att beställa en klänning från en tillverkare i Kina. Vill ni omnämna oss som beställer kinaklänningar som mindre vetande idioter och de som högt uttalar en rekommendation som bovar - då får det stå för er! Men vänligen håll er utanför denna tråd, det är inte vad denna tråd är till för.