Rebekka 2012 skrev 2011-07-05 19:01:28 följande:
4 stycken!!! Hur tänker du då
Jag som är orolig för att beställa EN
Såg bilderna på dina klänningar.
Förstår om du kommer ha svårt att välja mellan dem sen, de är super snygga allihop! Imponerad att du fått bra klänningar alla gånger du beställt. Blir nog att jag oxå kommer ta mig i kragen snart, nästa vecka ska jag iaf iväg med 2 av mina tärnor & prova lite olika klänningar för att se vilken typ jag helst vill ha & passar bäst i
Ska bli såå roligt!!!
Haha, jaa du... Beslutsångest tror jag bestämt det kallas! Sen vill jag va ute i väldigt god tid och då är jag inte säker på vilken stil jag vill ha. Så då blir det 5 att välja mellan och så kommer jag sälja de som "blir över" efter bröllopet. Fast imponerande vet jag inte om det är, jag valde tillverkare länge och väl, läste massa reviews och gjorde lite research. Och Millys testbilder, högre priser och real sample klänningar avgjorde det för mig.
Och några av klänningarna har jag ändrat på efter de kommit för vissa detaljer inte var bra. Den första ("egendesignad", ihopsatt och ändrad av mig) hade tex hemsk spets som var överöst med paljetter och krimskrams, det sprättade jag bort. Andra klänningen (ur millys eget sortiment, en flera år äldre modell) hade några draperingar som lossnade och de sydde jag dit igen. Tredje klänningen i siden (oxå min konstuktion, finns inget "orginal") hade slät tyll (de missförstod mig, den skulle va rynkad) så jag har sytt dit ny tyll. På den fjärde är jag missnöjd med de översta volangremsorna (mamma tyckte dock den var fantastisk som den var...) men de har jag inte sytt om än, behöver nypa dit lite stygn här och där.