Skumboll skrev 2011-07-06 13:42:20 följande:
Det är nog inte helt omöjligt faktiskt... man sväller ju under de perioderna så det vore väl inte helt otroligt att man går upp i vikt också.
Duktig du är!!
Själv har jag bakat frallor och lär gå upp ännu mer i vikt...
Ja, jag börjar ju undra... Nog för att vi har kalasat på massa onyttigt i helgen men herregud, så snabbt brukar inte min vikt öka. Det brukar ta lång tid. Hm.
Hehe, men det är ju duktigt att baka oxå. Hemskt jobbigt det med, då springer jag nog hellre!
Red skrev 2011-07-06 13:46:16 följande:
Det är ju jätteskönt att springa
Bästa avslappningen som finns, du behöver bara komma över den där första jobbiga trösklen! Och så smidigt, det är bara att dra på skorna och ge sig ut. Jag har bestämt mig för att vara i mitt livs form på bröllopet och springer nu 3-4 dagar i veckan. I september skall jag börja styrketräna igen (har en sommarpaus) så att armar och axlar är snygga också.
Fast, asså, njaaaa.. Skönt kan väl ingen påstå att det är?
Avslappande, haha? Men kan absolut tänka mig att det är som du säger, att man måste över den första tröskeln för att det ska gå från tortyr till allmänt jobbigt.
Men roligt, det tror jag aldrig det blir... Men kan tänka mig att stå ut för att gå ner lite snabbare.
Minuz skrev 2011-07-06 13:59:15 följande:
Kan ju bara säga att när det är dags för mig att ha mens så går jag upp 1½-2 kg bara så där. Kroppen samlar lätt på sig vätska vid denna tidpunkt, därav går många faktiskt upp i vikt under denna period.
Jaså? Men då kan det kanske va så... Fast jag tror snarare jag är nånstans i mitten mellan 2 perioder, men det kanske är individuellt? Nåt lurt är det iaf, tycker min kropp beter sig väldigt konstig nu för tiden. Blir inte klok på det..