Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Skulle fö behöva din experthjälp med att knyta rosetter...
fy för organzaband, lim och rosetter. bara 50 kvar till imorgon...
klart jag visat klänningen för min sambo, han vet vad jag gillar och passar i.
Är inte så traditionsbunden i det fallet. han hade faktiskt rätt tydliga åsikter; mycket spets gick bort det tycker han ser ut som mormors gardiner
Lite kul som jag bara mååste lägga in mellan analysen, träningen och kvällens fest. Fick bilder idag... De har nålat på spetsen och sen tror jag att den börjar bli klar .
Vad tycker ni om spetsen på nederdelen? kan inte riktigt bestämma mig om det är en hit eller diss.
De går att ta bort än så länge...
Skumboll: säger de varför de inte skicakr bilder? Känns som att de snart dimper ner i din brevlåda istället...
Tack för alla positiva kommentarer, jag är positivt överraskad Ska ta en ordentlig funderare på spetsen, hade nästan bestämt mig för att behålla den...
Skumboll; jag hade aldrig accepterat det, talat om att hon lovat bilderna för en vecka sedan och att klänningen ska vara klar och att du är riktigt orolig att stå på ditt bröllop utan klänning. Hon tror ju att bröllopet är om mindre än två veckor och lite medmänsklighet måste det ju finnas i Beellorna också :-0
Riktigt maffiga klänningar 1700-tal, båda två kommer att se riktigt häftiga ut på altargången. Men jag förstår om det blir en annan klänning till kvällen, om du inte ska ha ett gäng tärnor efter dig
Skumboll´s klänningar är mer min stil, gillade nog bäst nr 1, även om den andra satt bättre på dig Mer min smak.
Min klänning är skickad från Kina och har börjat sin tur hem till mamma Ska vänta in den och sen beställa den korta som bara ligger och väntar