• Humlan66

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Darling daisy ..nr TREEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Åhhh va fiin :-d

KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP

• Humlan66
    Smuppra skrev 2011-05-01 22:15:34 följande:
    Hoppas vi får fint väder!

Men hur ska alla ni göra som gifter er innan oss augusti-brudar. Kommer ni kika in och göra så vi suktar och stressar massa extra till vår dag? Ni kan ju inte överge oss? Måste ju berätta hur underbart det är, och om något gick helgalet!
    Sommarbrud skrev 2011-05-01 22:12:26 följande:
    Nej det är klart du måste ha en ny väska herregud! Nej jag måste ha en ny svart. Eller en ivory kanske lika bra att ha två ...
    Ja. Han gav mig väsk- och skoköpförbud förut, men nu var det så länge sedan jag köpte något så det är upphävt :-P Och jag är ändå inte ens värst bland mina vänner. Ojojoj, jag ligger låångt efter. Skulle kunna tro att MB är stenbock... *-)
    NEJ ni får inte över ge oss fast ni är gifta- ni måste komma in och visa bilder och berätta berätta
  • Humlan66

Miceme jag hittade den där mori lee kopian jag blev förtjust i på den sidan du tipsade om ikväll för typ 60 dollardues mindre :-d .. så letar man lite till så kanske hehe

Såg att den äkta kostade 900 dollar ,,urk

• Humlan66
    Miceme skrev 2011-05-01 23:01:40 följande:

Denna var ju fin med!! Jag bara inspirerar lite hoppas det är okej Tungan ute
    Men jääävlaaaar kvinna .. nu får du sluuta .-. VILL HAAA
    vart vart vaaaart ???

Det kliar i köpfingrarna  fniss
  • Humlan66
    Darling Daisy skrev 2011-05-01 23:49:01 följande:
    Ja, visst är miceme jobbig!? Sak efter sak som man bara mååååste ha klistrar hon upp på denna lysande skärm, och vad ska en stackars liten flicka göra då... Det är ju bara att falla till föga och - just det - köpa! 
    HAHA /HI5 GIRL
  • Humlan66
    Humlan66 skrev 2011-05-01 23:52:11 följande:
    hi5 girl :-d

å miceme... inte försvinna nu när jag vill veta vart du hittat klänningen.. fan människa, ska jag bli tvungen att sitta här å stirra hela natten på skärmen  haha

Inte en tanke på min nacke inte 'S'
  • Humlan66

ha ha 1700 tal - neeee det räknas inte in

Hörrni tjejer .. hur skulle ni sätta borden i den här lokalen om man INTE vill ha dom i tungor utan separata och hur skulle ni dekorera väggar etc ? Där tavlan är i bild tänkte vi ha honnörsbordet , men man kan ha det vid fönstret med. Precis till vänster i bild där det skymtar en armbåge är det en vägg
     ( å jag står å mäter stolen fniss )

• Humlan66

Man har ju lite ditten å datten i väskan.. Bättra på puder.. lite snyft servett.- huvudvärkspiller.. liten plåster ifall det blir skavsår.. kreditkortet ifall nått händer  Hmm vad va det mera

Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!