Kinaklänningar och gaffel däremellan!
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Okej, ponera nu att jag INTE ska ha något bälte.... då borde jag ju lägga lite mer krut på "smycke" till håret. De hårnålar jag har nu ser ut såhär ungefär och jag hade tänkt att sätta dem på rad, inte utspritt. Men kanske jag vill ha något mer och större.... eller? och ska jag hålla mig till pärlor?
Den där lite större hårgrejen var så dyr bara... undra om denna skulle kunna funka istället?
Yes det var det jag tänkte på också det är ju lite onödigt att göra sig till med smyckning av håret och lägga pengar på det om man har tänkt att dölja det.
Vilken frisyr hade du tänkt? Kanske finns bilder men jag har inte uppdaterat mig
Vilka fina klänningar ni fått hem både Sandis och Gottblåbär!
Zvartaliljan: Usch, jag lider så med dig! Bilden du laddade upp var ju långt ifrån bra, fanns ju inte ens en gnutta skärpa i bilden och är alla likadana är det ju katastrof. Jag förstår faktiskt inte varför man tar på sig ett sånt uppdrag när man helt uppenbarligen inte kan fotografera. Även om det tar emot att berätta för din vän så skulle jag nog gjort det ändå, är hon en riktig vän förstår hon!