Kinaklänningar och gaffel däremellan!
lunah skrev 2011-05-29 18:03:20 följande:
Nu är jag gift!!
Vi hade en helt fantastisk dag och allting klaffade perfekt! Jag är så jäkla lycklig! Våra vänner gjorde dagen till det finaste jag någonsin varit med om! Älskar dem alla och känner mig så glad för att jag har dem! Och min man såklart! ;)
Nu är vi hemma en kortis för att packa samman det sista och i morgonbitti åker vi till Grekland!
Hängde nyss upp klänningen här hemma också och jag är så galet nöjd med den fortfarande! Kände mig så snygg och glad över allt från hår och smink till val av skor!
Men herregud! Ni har så mycket att se fram emot! Lyckoruset sitter fortfarande i och mjg känner mig helt hög på kärlek!
Underbart är kort heter det - men gårdagen kändes både underbar och lång på samma gång! Vi hann med så mycket och helt utan att behöva stressa. Fantastiskt hur bra det kan bli egentligen!
Ni kommer att få se bilder när vi fått dem från fotografen när vi är hemma från slappesemestern!Vi hade en helt fantastisk dag och allting klaffade perfekt! Jag är så jäkla lycklig! Våra vänner gjorde dagen till det finaste jag någonsin varit med om! Älskar dem alla och känner mig så glad för att jag har dem! Och min man såklart! ;)
Nu är vi hemma en kortis för att packa samman det sista och i morgonbitti åker vi till Grekland!
Hängde nyss upp klänningen här hemma också och jag är så galet nöjd med den fortfarande! Kände mig så snygg och glad över allt från hår och smink till val av skor!
Men herregud! Ni har så mycket att se fram emot! Lyckoruset sitter fortfarande i och mjg känner mig helt hög på kärlek!
Underbart är kort heter det - men gårdagen kändes både underbar och lång på samma gång! Vi hann med så mycket och helt utan att behöva stressa. Fantastiskt hur bra det kan bli egentligen!