Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Jag försöker att lära honom att vissa saker är inte fina att titta på förrän man får det på sig
Malin; det ser jättebra ut, kan du lägga in en bild på orginalet så kan man jämföra
Kom precis på en sak... Min klänning är nu i Fankfurt och kommer då troligast till Västerås i morgon och skickas ut till mig på fredag... Det är bara dumt att jag åker iväg imorgon och kommer hem på söndag... Hur ska jag klara av att vänta så länge?
Håller med 1700-tal att den ser lite mindre ut, men samtidigt ser den jätebra sydd ochfin ut.
20 min - sen är den här...
Äntligen tillbaka med internet. Har varit helt offline sedan i torsdagseftermiddag. Iväg på möhippa för en vän - då kan det bli så. Men snart kommer de utlovade bilderna på klänningen som kom typ exakt när vi skulle åka hemifrån. N blev lagom glad när jag sa att vi var tvugna att först prova klänningen och fota den - innan vi skulle ut på en 6 h bilresa Stackarn...
Jag är jättenöjd, den sitter framförallt tight i ryggen, så det syns inte, men jag har ett myntinkast i ryggen när klänningen sitter som den ska
Jag är riktigt nöjd, några småsaker som man alltid vil ändra på, volangerna lite mjukare och lite av spetsen - men inget som jag inte kan överleva. Lite stor över bysten utan BH, får hitta något som fyller ut lie så det inte blir full insyn när jag rör mig
Den beställdes på Milly 28/2, den är gjord från bilder så inget ur deras ordinarie sortiment.
Tack för alla positiva tillrop. Är glad över att jag vågade beställa - klänningen är så mycket jag...
Sandis; tack Du får ligga på dem lite. Vilken klänning har du beställt?
Fade ToBlack; jättefin klänning! jag tycker du ska testa utan BH om du tycker det blir för mkt lyft. Jag hatade det i början, men har ett par klänningar där BH inte funkar och man vänjer sig.
Såhär blev resultatet då, tänk er den på en människa och utan skrynklor :P