-
Haha nej, jag vet hur det är :P Men de var fina och såg också bekväma ut :) Hoppas du/ni ska hitta något bra :)zvartaliljan skrev 2011-05-12 13:23:56 följande:åhh de där sista var HELT i min smak o dinsko finns i karlskrona så dit ska jag nog lyckas ta mig med dottern, hon måste med o prova o godkänna dom, duger inte alltid med det mamma väljer Tack!
-
IDAG skickas tärnklänningarna!!! Iiiiih, vad spännande... jag döööör.... hahaha
-
Tack, hoppas jag med. Vet inte vad jag tar mig till annars :PMalin24 skrev 2011-05-12 13:43:06 följande:Va skoj!! Hoppas de blir bra! Jag letar skor i strl 27 och 28..
Det verkar svårt med skor i cerise :/ Vad konstigt egentligen... -
Ja, jag skulle få foton imorgon. Det har bara tagit drygt en vecka att göra klart klänningarna, så jag kom inte ens på att fråga om foton förrän igår typ. Nu känns det ju dock lite halvonödigt, då klänningarna skickas idag :PEmma F skrev 2011-05-12 14:25:07 följande:Kommer du få foton på dina klänningar? Min kontakt har varit super bra och snabb, men de påstår att hon inte har någon kamera
Brudklänningen kommer ju dock inte skickas förrän om ca 1 månad och den har jag blivit lovat foton på under jobbets gång så att säga. Vi får väl se hur det blir :P
Låter ju dock lite mysko att hon inte har en kamera... -
Jajjemen, men hade inte tänkt ha underkjol till den :) Hon som beställt en exakt likadan klänning som min var så fin i den utan underkjol, så jag hoppas att min ska vara lika fin :PEmma F skrev 2011-05-12 14:58:27 följande:Du har väll också beställt en tea-length om jag inte minns del? Har du hittat någon underkjuol till den?
Har beställt den klänningen för att ha en bekvämare och enklare klänning till middagen/festen, så jag hoppas att jag ska tycka att den är fin utan underkjol :) -
Jag har ju insett att det inte ens är lönt att försöka läsa ikapp i denna tråden, då det skrivs så förbenat mkt! :P
Skumboll, fina klänningar.. speciellt tyllklänningen gillar jag :) Tråkigt att du inte riktigt gillar någon av dem och är klänningen inte bekväm kommer man ju bli tokig innan dagen är slut! Jag hoppas att du ska hitta rätt snart :)
Nu blir jag inte klok på dessa kineser. Igår skrev hon jag beställt underkjolen av att jag ska få tillbaka mina pengar, så jag kan beställa kjolen av någon annan. Idag skriver hon att hon skickat kjolen! Ja, alltså inte mig emot.. tur då att jag inte hade hunnit beställa en ny :P
Tärnklänningarna ska vara skickade idag, peppar peppar...
-
Någon här som kanske vet hur man spårar ett paket?
Har ett som är skickat med DHL och ett med EMS.
-
Ahaaa, tack så mycket :) Skumt att du inte kan hitta något :/Minuz skrev 2011-05-13 11:18:06 följande:Pinkgrape - Jag fick ett paket skickat från DH i måndags med ems och det står att det tar 2 dagar innan man kan söka efterinformation efter paketet men jag kan fortfarande inte se något. Om du går in på beställninghar och Track items så får du information om hur du söker......
Skumboll - Tyllklänningen är jättefin..... -
Ja, det är så sant. Det är inget som du kan åtgärda då? Jag vet ju inget om klänningar och vad man kan göra och inte :PSkumboll skrev 2011-05-13 11:30:12 följande:Tack för omtanken!
Jag tycker ju att tyllklänningen är SÅ fin, men precis som du säger kommer man ju bli tokig om man inte känner sig bekväm. Det är ju ändå några timmar man ska ha den på sig. -
Nej, jag fattar inget alls av det där.. men det står att det ska ta 2 dagar innan man kan spåra det, om jag förstått rätt vill säga.Minuz skrev 2011-05-13 12:52:57 följande:Pinkgrape - Fick du fram någon information om ditt paket från DH?
Vet att jag frågat förut, men kommer inte ihåg.. ungefär hur lång leveranstid kan man räkna med.. någon som vet?