Kinaklänningar och gaffel däremellan!
1700tal skrev 2011-07-06 11:12:34 följande:
HAHAHA, tack det var ju snällt sagt men har rätt mkt som pyser ut på olika ställen. Men jag väljer väl att visa de bilder där det inte syns. Fast mitt extrahull gör i och för sig inte gör så mkt med såna stabila klänningar jag har, de suger in åt alla håll och kanter! Och på tal om det så ska jag nu ge mig ut på en löprunda (jo, ni läste rätt) i skogen med vovven. Noterade nämligen att 3 kg (!) har smugit sig in på kroppen under 1 veckas tid (med födelsedagstårtor x 2, massa kakor och läsk). Men ändå - hur fan gick det till, är det ens fysiskt möjligt?? Grr... Är så irriterande att det tar flera mån att gå ner några kilon och vips, upp på en vecka. Riktigt sur blev jag faktiskt, så otacksamt.
Wow, 3 kg var inte dåligt! Man undrar ju hur kroppen är funtatd!
bettanR skrev 2011-07-06 11:25:19 följande:
Hallo brudar... Har bara missat de senaste 600 sidorna eller så. Men så här är läget.. Jag beställde en klänning av Bella Zhang på millybridal.com för 2 veckor sedan, och betalade den via PayPal den 20/6. Sen den dagen har jag inte hört ett enda ord från henne! Innan har hon alltid svarat på mail efter 1 max 2 dagar och nu har jag mailat 4 gånger sen jag betalade men inte hört något. Jag vet att jag kan starta ett ärende hos PayPal och kräva pengarna tillbaka inom 45 dagar, men grejen är ju att jag vill ju bara ha min klänning..! Jag hinner ju inte det och att beställa en ny från någon annan.... Ni är ju flera som har beställd av millybridal innan, så varför skulle dom nu blåsa mig?
Råd någon?