TheD skrev 2011-07-24 20:52:55 följande:
Alltså den här dansen är en överraskning för min blivande. Så det blir senare under kvällen efter tårtan osv... Totalt är vi fem tjejer som ska dansa till en remix av "whole new world" med matchande kläder ich jag är då prinsessa och de andra är herrklädda dvs ;) Vi alla är tävlare/var tävlare så det är bara en kul grej haha
Men jössös, så otroligt häftigt! Och är/var ni alla tävlingsdansare så tar ni ju festen med storm!
Humlan skrev 2011-07-24 20:50:43 följande:
Idag fick jag bekäftat att min bror hellre går med sin dotter på en nöjjespark än på in syster's bröllop. SÅ mycket värde hade jag för honom
.Det är så sjukt och ofattbart för mig så det finns inte, och det svider som 17.
Vi som stått varann så nära förut. Vad f*n hände lixom
...
Det som är ÄNNU sjukare är att min pappa å syster inte tycker det är så konstigt att han väljer det och varför ska JAG vara ledsen för det.. jag säger och det..
bruden skrev 2011-07-25 06:52:34 följande:
Helst sjukt! Min syster med familj föredrar att vara på hundtävlingar än på vårt bröllop. De bor 90 mil bort men tävlingarna kommer att vara 7 mil från där vi gifter oss. Sånt känns mindre bra... Vi var på deras bröllop och dop trots att jag hade mindre än 3 veckor kvar tills min dotter var beräknad att födas.
Men, fattar noll när jag hör sånt här...
Låter obeskrivligt konstigt i mina öron!
bruden skrev 2011-07-25 07:15:10 följande:
Det var visst igår den var där
Weiiii!!!
Oj, då måste den anlända till sverige idag då??