1700tal skrev 2011-05-27 16:41:39 följande:
Nej men ryck upp dig!
Du låter ju alldeles nere. För det första så måste du redan vara pinnsmal med tanke på hur din klänning ser ut och att du både kommer i den och får upp dragkedjan! Så då får klänningen ta lite hänsyn till dig tycker jag och inte tvärtom! Det skulle ju säkert räcka med att lägga ut den ytterst lite så sitter den perfekt...
Jaså, vad har folk åsikter om då? Blir lite nyfiken för jag har bara folk omkring mig (än så länge) som säger "ja ni gör ju preciiis som NI vill"...
Jag var beredd att strida för min vilja... Fast har bara involverat ett par st i familjen och då ytterst lite. Vad tycker de om saker och ting då?
Ja jag får nog det
Är absolut inte pinnsmal, men hade inga direkta planer på att gå ner mer eftersom jag märker att det tar på ställen där jag inte vill bli mindre medans där det skulle behövas händer det ingenting..men du har så sant nu får klänningen göra ngt för mig..tack för peppet!
Åsikterna ja..., tärnorna ville inte ha färgen jag ville på klänning (detta har vi löst nu och allt är frid och fröjd (med min färg
)men det blev så mycket merjobb för mig och lite missförstånd innan vi förstod varandra), släktingar som krånglar och ska ha med sig en massa barn ( också ngt som är löst nu och som är helt förståligt eftersom de kommer från utlandet så de har ju inget val men vi hade inte haft det i åtankte så det blev en massa fix för oss för att fixa barnvakter under middagen, inte för att de krävde det utan för vi vill att föräldrarna ska kunna koppla av under middagen..men igen merjobb) hmm ja och så lite andra småsaker, men som du märker löser sig allt till slut, det är bara det att när man är stressad (och utan mat) så är ju tålamodet så där...