Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Men var ska ni gifta er nu då eftersom det knappt finns mobiltäckning?
Det stora metropolet Hycklinge har vi festen i 135 invånare och mobiltäckning vid klart väder...
Lite snabba råd, håller på att beställa en slöga hos Milly´s. vad tror ni om längden, till rumpan eller nedanför släpet?
en slöja är det givetvis
Slöjan, antingen 1 meter eller 2 meter lång...
Ljung känns populärt i tråden...
1 m slöja blev beställt
Ær jag dum eller finns det inga sløjor på millys hemsida? (skriver hos min kompis med norsk tangentbord..)
Fy tusan.............
Trodde min klänning skulle komma idag men icke...... Gick då ut på UPS hemsida och sökte på paketet som ska komma imorgon. Men det innehåller tydligen inte min klänning utan dotterns...... Men vad tusan?
Kan det verkligen stämma att jag betalar runt 300 kr för den och sedan ska jag betala över 700 kr i införelseavgifter????????? För en näbbklänning?
Vad händer om jag vägrar lösa ut den tex?????????
Fy tusan.............
Trodde min klänning skulle komma idag men icke...... Gick då ut på UPS hemsida och sökte på paketet som ska komma imorgon. Men det innehåller tydligen inte min klänning utan dotterns...... Men vad tusan?
Kan det verkligen stämma att jag betalar runt 300 kr för den och sedan ska jag betala över 700 kr i införelseavgifter????????? För en näbbklänning?
Vad händer om jag vägrar lösa ut den tex?????????
Grattis Fru Miceme! i ser ut att haft det underbart! Vilken dag ni fick! Känns det annurlunda att vara mrs än ms?
Och skumboll - gudinneklänningen ser fantastisk ut! Har du bestämt dig vilken klänning det blir på dagen?
Är på ett sällsynt besök på BTnumer... Examen är klar och två dagar ledigt sen börjar nio veckors arbete innan det är bröllopsdax. Idag bokades bröllopsresan Ser fram emot tre veckors ledigt!
Nån som hört något från milly senaste tiden? betalade klänning två för en vecka sedan och sen dess har det varit tyst som i graven Inte har Bella varit på chatten när jag haft möjlighet heller...
Smuppra, det blir två veckor i toscana Ser fram emot det något brutalt! Älskar att resa och gör det mycket - och nu har vi inte varit iväg sedan november och kommer inte iväg förrens 22 aug - det är enevighet!!! Gott vin, god mat och underbar natur!
DD vad kul med hippa! berätta!
Jag hoppss innerligt att Bella bekräftar innan torsdag - då åker jag iväg och jobbar fyra veckor - utan möjlighet till uppkoppling... Får sitta och vänta på chatten imorgon...
Nu bär det ut i solen om mannen bara kan sluta jobba för dagen :-/
Tigerlilly, så underbart att se lite fina bilder! Ni ser så lyckliga ut!
Jag fyller också i, ävenom jag inte är här så ofta längre...
2011
2 juli:
Darling Daisy
Sommarbrud
30 juli:
Sandis1977
6 augusti:
humlan66
13 augusti:
Skumboll
Pinkgrape
20 augusti
Aylas
3 september:
krazzzy
2012
25 Februari
Emma F
Har stött på lite bekymmer, kanske kan problemlösartråden nummer ett hjälpa...
Min frisör har meddelat att hon fått förhinder till att fixa mitt hår och ordna smink. Inga konstigheter, saker kan inträffa så jag tänkte att det inte skulle vara så svårt att hitta en frisör i Vimmerby som kan fixa håret.... Bara att alla har lördagsstängt. En ska återkomma imorgon och jag har en frisör som jag inte ringt än och hoppas på att inte behöva gå till - den är en sån frisör där mormor lägger håret
Så nu är det två månader kvar och jag står utan frisör. Någon som har koll på Vimmerby och om någon där kan fixa hår och smink? alternativet är att åka till Linköping 10 mil bort, inte så lockande på bröllopsdagen...
Tack för länkarna om frisör, Kisa lät lovande!
Ska försöka ringa dit idag. Det är lite halvjobbigt att försöka styra saker, jobbar 8-22 just nu och har 4 lediga dagar på en månad... men det blir ett välkommet tillskott i kassan och är görkul
1700-tal; tycker det ser rätt ok ut. Hos våra gäster hade det behövts lite mer gin och whiskey, det dricks massor av bland N´s kompisar. Sen beror det också på hur tidigt man måste vara ute från stället, ju tidigare - desto mindre hinns det dricka
Jag har fått lite testbilder på kvällsklänningen, något som ska visas i tråden?
Då lägger jag in några Ska bara försöka vända de rätt...