Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Jag lade en beställning på min brudklänning den 1 maj hos Milly, men fick ingen orderbekräftelse på beställningen (som jag tycker att man borde få). Fick ju ordernr osv så man tycker ju att den borde gått fram.
Mailade och frågade varför. Fick inget svar på några dagar. Mailade igen, fick då svaret att hon (Bella) skulle kolla med sin manager som i sin tur skulle höra av sig senast dagen därpå. Ingen hörde av sig...
Jag mailade igen. Inget svar.
Nu har jag skickat minst två mail till (ganska upprörda sådana), men får fortfarande inget svar.
Brukar det vara så här? Är det för att de troligen har högsäsong nu som svaren dröjer så?
Men ändå, jag har ju inte ens fått bekräftat att de mottagit min order. Känns ju sådär...
Bör jag vara orolig?
En sak till: får ni också meddelandet "Company not found" i en pop-up meny när ni kommer till deras hemsida?
det bästa sku skert vara att chatta med dem imoron genast på morgonen! chatten brukar vara öppen ca 6-11 och d brukar man alltid få svar...
meddealndet "company not found" har funnits där sedan deras hemsida kraschade för nån månad sedan... inget att oroa sig för.
men men, hurdan klänning beställde du? vi ser gärna på bilder? och när är den stora dagen då?