UngBrud2012 skrev 2012-05-19 10:00:18 följande:
Ang. bysten så är jag helt platt och har redan en ordentlig BH på mig även om det inte syns Bättre än så här blir det inte utan operation tyvärr haha.
Men efter att ha sovit på saken så ska jag nog ta den till en sömmerska och se om man kan sy in lite i livet så att den blir tajtare. Även om jag väntar på en till brudklänning.
Jätte fin klänning! Jag tycker inte alls den är får lång utna helt perfekt! Om det är lite klottigt ute på dagen B så skulle den bli förstörd i fållen om den var länge, vatten o skit har tyvärr en tendens att lätt klättra i chiffong:/
Jag tror den sitter perfekt om du tas in lite, alt kan du undersöka möjligheten att lägg ain en dragkjedja ist för snörningen ( den var ju så pass tjat i snörningen
så det borde kunna gå
Anny skrev 2012-05-18 23:53:26 följande:
Och nu kommer vi till min originalklänning, en Lilly, nu med underkjol. Den är för stor vid bysten också vilket blir väldigt tydligt på bilden bakifrån.
Som sagt lite stor vid bysten, den sitter inte uppe så bra så krimskramset blir alldeles veckat. detta krimskrams ska förövrigt bort och ersättas med svart band. OM jag ska ha den. Och den ska väl bli knäkort gissningsvis också.
Bolero på oroginalbild.
Hmm alltid lika taskig hållning...men iaf.
Din lilly blev betydligt bättre med undekjol! Men jag gillar nog volanggklänningne mer ännu:) but it`s your choise:D
Trist med den svartvita LITB. Lite svårt att se på bilden men men. Hoppas du kan använda den!
Beccastina skrev 2012-05-19 14:32:08 följande:
Hej tjejer! behöver er hjälp!!
Vilken sida ska jag välja om jag behöver en klänning så snart det bara går??
gifter mig om 57 dagar och har fortfarand einte hittat någon klänning!!!! :O
finns det någon kina sida som brukar gå snabbare än andra??
Jag tipsar också om LITB. dom har varit leveranssäkra! ( vilket mna inte kan säga om alla kina företag..)