Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Kassandra470 skrev 2013-06-04 21:55:24 följande:
jag har kollat lite runt och jag undrar då.. är det säkert att beställa därifrån man åker inte på tull och sånna saker.. har råkat göra det och det blev en dyr historia.. sen är frågan vilken underkjol man ska ha när jag har släp? eller det har ingen betydelse? är så dålig på sånt här:PMed släp.. ptjadu, det beror på :P Jag tycker inte släpet ser så långt ut på din klänning och då är det inte nödvändigt med släp på underkjolen. Ska du ha samma klänning hela dagen och isåfall ha släpet "utsläppt" så att säga hela kvällen? Om du ska ha det, så kan det ju ändå vara så att en underkjol med släp kan vara att föredra. Även om du ska byta klänning till en annan. Men. Ska du ha samma klänning hela dagen/kvällen och på kväller haka/knyta upp släpet, så måste du isåfall byta underkjol eller vara utan underkjol ifall du har en med släp.
Ska du ha en underkjol med släp, så blir den en liknande den här www.lightinthebox.com/sv/nylon-balklanning-kapellet-tag-1-klassens-golv-langd-slip-stil-brollop-underkjolar_p67706.html Och se då till att den inte har för många lager i kjolen, för då kan den nog bli för "puffig" för din klänning.