Darling Daisy skrev 2011-08-17 14:40:07 följande:
Du är skitsnygg!!
Det blev verkligen superperfekt med klänningen, vilken tur att du gick in i den där butiken!! Och frisyren var ju toppen till!
Förstår att ni är nöjda med fotografen!
Vad roligt att ni fick ett så fint familjefoto också, det är så mycket värt känner jag. Och så himla svårt att få både mamma, pappa och barnet att se glada ut samtidigt!
Eller hur, tror inte vi har någon bra familjebild på oss tre faktiskt.... alltid är det jag som står bakom kameran annars! Har förstått att det finns sjukt mycket bilder från vår dag så det ska bli kul att gå igenom alla sen.... hoppas på att det finns fler fina bilder på oss alla tre.
Riktigt nöjd med klänningen, den känns som jag i jämförelse med de andra kinaklänningarna...
ewaulrica skrev 2011-08-17 14:41:37 följande:
fantastiskta bilder!!!!! och så otroligt fina ni var!!!! <3 grattis! :) (vet du om att du är lik Kate Hudson?) :)
Tack snälla, det var en fin komplimang! Har aldrig hört det förr dock.
marielleangelina skrev 2011-08-17 16:04:18 följande:
Skumboll, är mäkta imponerad av era bilder. Det är så vackert med bröllopsfotografier.. alla léenden och kärleken man känner i luften. Underbart!
Fråga; sminkade du dig själv? Jättesnyggt, färgerna passade dig perfekt!
Tack! Kan ingenting om smink så nej, jag sminkade inte mig själv. Hyrde in en stylist som fixade både smink och hår - värt varenda öre!!
NewYorkBrud skrev 2011-08-17 16:11:06 följande:
verkligen superfina bilder!! Så vackra så vackra.. fick också tårar i ögonen, känslorna på er dag svämmar ur fotona..
Vad gulligt sagt! Jag blir alldeles pirrig när jag själv tittar på dem.
STORT STORT tack till alla för era fina ord!! Det är lite sorgligt att bröllopet redan är över men bilderna gör det lite lättare att minnas tillbaka till den fantastiska dagen!